Ta vare på anlegget ditt, og det vil vare lenger!
Vi vet at god og regelmessig service er en viktig del av et velfungerende anlegg. For deg betyr dette både sikkerhet og lønnsomhet.
Anlegget ditt er dokumentert, og til og med akutte problemer kan løses på en rask og effektiv måte.
Vårt erfarne servicepersonell utfører service over hele landet. Skulle det oppstå krisesituasjoner, er vi tilgjengeliger for å kunne hjelpe raskt.
Som Skandinavias største produsent og leverandør av lakkeringsanlegg, for boksene produsert av Bolest, opprettholdes anleggets gode funksjon og kvalitet ved bruk av orginale deler og filtre.
Serviceavtale
Serviceavtalen har blant annet følgende fordeler:
- Høyere driftssikkerhet og økt trygghet
- Forebyggende vedlikehold
- Rask service og brukerstøtte ved akutte behov
- Serviceintervaller etter behov
- Etablert servicerunde
- Årlig besøk med gjennomgang av anlegget
- Rabatt på filtre og servicetilbehør i vårt sortiment
- Dokumentasjon av anlegget
- Gratis online tjeneste via internett i tilkoblede anlegg
- Telefonsupport
- Gratis oppdatering, programvareoppdatering
- Garantert responstid innen 24 timer
- Garantert kun originale deler
- På nye anlegg økes garantiperioden fra 1 år til 3 år
- Avtalen løper i 3 år
For at vi skal kunne sende inn et fullstendig tilbud på en serviceavtale, må vi først ta et besøk til deres verksted for å komme frem til deres spesifikke behov.
Telefonnummeret til brukerstøtte er +47 33 43 02 10
Hvis du ikke har en serviceavtale, men er interressert i å signere en, kan du kontakte +47 33 43 02 30